. . .
"The city of Ioannina, is located in northwestern Greece, lying at the western side of lake Pamvotis, and at an elevation of 600 m above sea level...
...The city is a popular tourist destination for Greek people but tourists from other - mainly European- countries visit as well, and is estimated that 250.000 tourists are received annually.
...The Municipality has adopted a number of policies in order to promote the use of bicycles as a means of urban mobility:
...There are some places that rent bicycles, and the Municipality in the past has had experience with providing bicycles for people’s mobility, at no fee. Through the CYCLO program, we aim to find good practices, in order to face problems that arose in the past, as well as to provide again the means for people to enjoy cycling."
Τα παραπάνω αποτελούν τα καλύτερα σημεία του εκτενούς κειμένου που υποχρεώθηκε να συντάξει ο Δήμος μας στα εγγλέζικα, προκειμένου να υλοποιήσει το "πρόγραμμα CYCLO" όπως αποκαλείται, της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διαβάστε περισσότερα στη διεύθυνση www.cyclingcities.eu
Αυτή είναι λοιπόν η κατάσταση (situation) ότι αφορά το ποδήλατο στην πόλη μας. Δε μπορέσαμε να τη βρούμε αλλού, ούτε στα ελληνικά, στα οποία θα είναι δύσκολο να μεταφραστεί.
(Επειδή το ψάξαμε πάντως, οι street dogs δεν έχουν έρθει στα Γιάννενα, ούτε φαίνεται να έχουν ενοχλήσει ποτέ ποδηλάτες.)
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το "πρόγραμμα CYCLO" όπως αποκαλείται, δε μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του Δήμου. Υπάρχει όμως ειδική παρουσία στο facebook (υποχρέωση κι αυτή;) η οποία έχει σιγήσει από τον Νοέμβρη όταν ρωτήσαμε:
"Τελικά, μία εβδομάδα μετά τις συναντήσεις των ομάδων εστιασμένης συζήτησης, υπάρχει κάτι να ανακοινώσετε? Αυτή η σύντομη αναφορά στα αποτελέσματα? Η συμφωνία υπογράφτηκε? Θα δημοσιευτεί κάπου? Υπάρχουν άλλα πρακτικά?"
για να πάρουμε την άμεση κατατοπιστικότατη απάντηση:
"Οι σχετικές ανακοινώσεις, θα γίνουν όταν ολοκληρωθούν όλες οι σύνομες διαδικασίες, όπως καθορίζονται από την Ε.Ε. και την Εθνική Νομοθεσία βάσει των οποίων λειτουργεί το πρόγραμμα στον Δήμο Ιωαννιτών."
"The city of Ioannina, is located in northwestern Greece, lying at the western side of lake Pamvotis, and at an elevation of 600 m above sea level...
...The city is a popular tourist destination for Greek people but tourists from other - mainly European- countries visit as well, and is estimated that 250.000 tourists are received annually.
...The Municipality has adopted a number of policies in order to promote the use of bicycles as a means of urban mobility:
- It has created 2 large parking areas (one in the main central square and the other by the lake)
- It has continuously grown the size of pavements where appropriate, as well as making new streets with cobble stone in order to limit the speed of cars.
- Lastly, a traffic study Is being conducted in order to face the mobility problem as a whole, while also providing for the expansion of cycle ways in the current narrow streets, as well as unifying the historic centre into a pedestrian zone.
...There are some places that rent bicycles, and the Municipality in the past has had experience with providing bicycles for people’s mobility, at no fee. Through the CYCLO program, we aim to find good practices, in order to face problems that arose in the past, as well as to provide again the means for people to enjoy cycling."
Τα παραπάνω αποτελούν τα καλύτερα σημεία του εκτενούς κειμένου που υποχρεώθηκε να συντάξει ο Δήμος μας στα εγγλέζικα, προκειμένου να υλοποιήσει το "πρόγραμμα CYCLO" όπως αποκαλείται, της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διαβάστε περισσότερα στη διεύθυνση www.cyclingcities.eu
Αυτή είναι λοιπόν η κατάσταση (situation) ότι αφορά το ποδήλατο στην πόλη μας. Δε μπορέσαμε να τη βρούμε αλλού, ούτε στα ελληνικά, στα οποία θα είναι δύσκολο να μεταφραστεί.
(Επειδή το ψάξαμε πάντως, οι street dogs δεν έχουν έρθει στα Γιάννενα, ούτε φαίνεται να έχουν ενοχλήσει ποτέ ποδηλάτες.)
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το "πρόγραμμα CYCLO" όπως αποκαλείται, δε μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του Δήμου. Υπάρχει όμως ειδική παρουσία στο facebook (υποχρέωση κι αυτή;) η οποία έχει σιγήσει από τον Νοέμβρη όταν ρωτήσαμε:
"Τελικά, μία εβδομάδα μετά τις συναντήσεις των ομάδων εστιασμένης συζήτησης, υπάρχει κάτι να ανακοινώσετε? Αυτή η σύντομη αναφορά στα αποτελέσματα? Η συμφωνία υπογράφτηκε? Θα δημοσιευτεί κάπου? Υπάρχουν άλλα πρακτικά?"
για να πάρουμε την άμεση κατατοπιστικότατη απάντηση:
"Οι σχετικές ανακοινώσεις, θα γίνουν όταν ολοκληρωθούν όλες οι σύνομες διαδικασίες, όπως καθορίζονται από την Ε.Ε. και την Εθνική Νομοθεσία βάσει των οποίων λειτουργεί το πρόγραμμα στον Δήμο Ιωαννιτών."
2 σχόλια:
Διακήρυξη
www.ioannina.gr -
-Προκυρύξεις Διακηρύξεις -
- 13/02/2012 Πρόγραμμα Cyclo (Ορθή Επανάληψη)
ΌΧΙ ΑΛΛΟΥΣ "ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ" αμάν! μια μικρή νησίδα θέλω. δίπλα από τους κεντρικούς δρόμους...τίποτα άλλο, ελάχιστη προφύλαξη δλδ. Για να πάω στη ΔΕΗ, το ΙΚΑ κλπ στις 12 το πρωί και να μην τρέμει οικογένεια και φίλοι για το αν θα γυρίσω...μόνο αυτό...Δεν κάνω βόλτες, μετακινήσεις κάνω...πότε επιτέλους θα καταλάβουν όλοι οτι υπάρχουμε κι εμείς (ειδικά οι ποδηλάτες της μόδας που δεν λογαριάζουν κανέναν και τίποτα;)
Καλά μας δουλεύουν τώρα....η όλη ιστορία γίνεται για να αγοραστούν 20 ποδήλατα και αυτό λέγεται διάδοση της ποδηλατικής συνείδησης στην πόλη....Και όλο αυτό κοστίζει 39.000 ευρώ μαζί με τα "αυτοματοποιημένα" συστήματα για την ασφάλεια των ποδηλάτων...Με αυτά τα λεφτά θα μπορούσαν να αγοράσουν 200 ποδήλατα ξεκλείδωτα μέσα στην πόλη για να μπορεί ο καθένας να τα χρησιμοποιεί και να τα παίρνει και σπίτι του αν θέλει. Ας κλέβανε και τα γυφτάκια 20, πάλι θα περίσευαν. Στο Άμστερνταμ πως γίνεται δηλαδή? Το να προσθέσεις 200 ποδηλάτες στην πόλη, ναι αυτό είναι διάδοση του ποδηλατικής συνείδησης. Τα είκοσι υπερτιμολογημένα ποδήλατα είναι μια τρύπα στο νερό....
Δημοσίευση σχολίου