Thessaloniki: Many stories, one heart.
Το νέο λογότυπο της πόλης!
«Ποιά πόλη: Θεσσαλονίκη. Μια πόλη–μωσαϊκό. Οι ψηφίδες της είναι φυλές, κουλτούρες, μουσικές, ιστορίες, είναι οι άνθρωποι. Είναι οικήματα, τείχη, δρόμοι, προβλήτες. Είναι γεγονότα, συναλλαγές, πολιτική, τέχνη.
Είναι ποντοπόρα πλοία, ιστιοπλοϊκά, οκτάκωποι, ψαράδικα.
Είναι εδέσματα, καφέδες, κρασιά, αποστάγματα. Όλα ψηφίδες.
Πολύχρωμα, ακανόνιστα, ασήμαντα θραύσματα της ιστορίας και της τύχης, που κινούνται και ανασυντίθενται πάνω στην αμμοδόχο της Θεσσαλονίκης και σχηματίζουν κάθε φορά μια νέα εικόνα στα μάτια του επισκέπτη.» [πηγή]
«Είναι θετικά τα μηνύματα που λαμβάνουμε μέχρι σήμερα για το νέο branding. Για να είμαι ειλικρινής περίμενα να ακούσω γκρίνιες γιατί στο σήμα δεν υπάρχει ο Λευκός Πύργος ή ο Μέγας Αλέξανδρος, αλλά, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν έχουν προκύψει τέτοια ζητήματα. Αυτό βέβαια τελικά δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία, διότι το στοίχημα που έχουμε να κερδίσουμε είναι να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον στο εξωτερικό και σε λίγα χρόνια το λογότυπο να αποτελεί το σήμα κατατεθέν της πόλης», δηλώνει ο κ.Χέλμης, πρόεδρος της εταιρείας Colibri.
Το νέο λογότυπο της πόλης!
«Ποιά πόλη: Θεσσαλονίκη. Μια πόλη–μωσαϊκό. Οι ψηφίδες της είναι φυλές, κουλτούρες, μουσικές, ιστορίες, είναι οι άνθρωποι. Είναι οικήματα, τείχη, δρόμοι, προβλήτες. Είναι γεγονότα, συναλλαγές, πολιτική, τέχνη.
Είναι ποντοπόρα πλοία, ιστιοπλοϊκά, οκτάκωποι, ψαράδικα.
Είναι εδέσματα, καφέδες, κρασιά, αποστάγματα. Όλα ψηφίδες.
Πολύχρωμα, ακανόνιστα, ασήμαντα θραύσματα της ιστορίας και της τύχης, που κινούνται και ανασυντίθενται πάνω στην αμμοδόχο της Θεσσαλονίκης και σχηματίζουν κάθε φορά μια νέα εικόνα στα μάτια του επισκέπτη.» [πηγή]
«Είναι θετικά τα μηνύματα που λαμβάνουμε μέχρι σήμερα για το νέο branding. Για να είμαι ειλικρινής περίμενα να ακούσω γκρίνιες γιατί στο σήμα δεν υπάρχει ο Λευκός Πύργος ή ο Μέγας Αλέξανδρος, αλλά, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν έχουν προκύψει τέτοια ζητήματα. Αυτό βέβαια τελικά δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία, διότι το στοίχημα που έχουμε να κερδίσουμε είναι να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον στο εξωτερικό και σε λίγα χρόνια το λογότυπο να αποτελεί το σήμα κατατεθέν της πόλης», δηλώνει ο κ.Χέλμης, πρόεδρος της εταιρείας Colibri.
...ενώ για τις επόμενες εβδομάδες ετοιμάζεται και η νέα παρουσία της πόλης στο διαδίκτυο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου