Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2009

Europrix 2008, ευρωπαϊκός διαγωνισμός πολυμέσων

Ο ευρωπαϊκός διαγωνισμός πολυμέσων Europrix απευθύνεται σε ταλαντούχους σπουδαστές και νέους επαγγελματίες του χώρου των πολυμέσων που θέλουν να προβάλλουν τη δουλειά τους σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, που διεξήχθη στο Graz της Αυστρίας, διοργανώθηκε και διήμερη πλατφόρμα δικτύωσης και συζητήσεων, με προσκεκλημένους διεθνούς κύρους, όπως ο "γκουρού" των ψηφιακών μέσων Tom Roope.

Στον διαγωνισμό του 2008 συμμετείχαν συνολικά 338 έργα. Η κριτική επιτροπή επέλεξε 23 φιναλίστ, ανακηρύσσοντας τελικά εννέα νικητές, έναν για κάθε κατηγορία:
  • Διαδραστικές εγκαταστάσεις
  • Online / Έργα στο Διαδίκτυο
  • Offline / Διαδραστικό DVD
  • Κινητές εφαρμογές
  • Παιχνίδια
  • Διαδραστικά γραφικά υπολογιστών
  • Διαδραστική τηλεόραση
  • Εργαλεία περιεχομένου και σχεδιασμός interface
  • Ψηφιακό βίντεο και κινούμενο σχέδιο
Τις δημιουργίες των εννέα νικητών (με καταγωγή από Γαλλία, Γερμανία, Σλοβακία, Αυστρία, Ελβετία) μπορείτε να τις γνωρίσετε εδώ.

Γενικός νικητής ανακηρύχτηκε η εφαρμογή "mu", η οποία ζωντανεύει με μοναδικό τρόπο τους ήρωες του παιδικού παραμυθιού "Ο Πέτρος και ο Λύκος". Απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 5-6 ετών και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ενθαρρύνει την ανάπτυξη της κοινωνικότητας, της αυτονομίας, της δημιουργικότητας και της φαντασίας, δίνοντας στα παιδιά ηχητικά και μουσικά ερεθίσματα.
Στις δυνατότητες του συστήματος συμπεριλαμβάνεται η παρακολούθηση της δραστηριότητας των παιδιών από τους γονείς τους μέσω του Διαδικτύου, ενώ οι γονείς μπορούν ακόμα και να "κατεβάσουν" και να αποθηκεύσουν τις δημιουργίες των παιδιών τους στον οικιακό υπολογιστή.


πηγή: ekt.gr

Ας ελπίσουμε κι εμείς κάποτε να μπορούμε να διαγωνιστούμε σε αυτό το επίπεδο, να ξεφύγουμε από τις κούφιες, άτεχνες αλλά πανάκριβες (!!) ιστοσελίδες μας, να δημιουργούμε εφαρμογές και υπηρεσίες για να καλύπτουμε ανάγκες και όχι για να καλοτρώμε χρηματοδοτήσεις, και τα παιδιά μας να πάψουν κάποτε να έχουν μάθημα κομπιούτερς, αλλά να έχουν κομπιούτερ για το μάθημα.
Αρκούν οι οπτικές ίνες για να αλλάξει η κατάσταση; Όχι βέβαια!


Δεν υπάρχουν σχόλια: