Κυριακή 18 Μαΐου 2008

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει


Στην πόλη της Δράμας, των 40.000 κατοίκων, κάθε χρόνο οργανώνονται εκδηλώσεις λόγου και τέχνης, με πολλές εκθέσεις καλλιτεχνών από τις βαλκανικές χώρες. Στα τέλη Ιουνίου, ντόπιοι και φιλοξενούμενοι καλλιτέχνες συμμετέχουν στις γιορτές της πόλης, στα "Ελευθέρια", με πιο χαρακτηριστική την καθιερωμένη χορωδιακή συνάντηση. Στα μέσα Σεπτεμβρίου, συνεχίζεται από το δήμο Δράμας ο πετυχημένος θεσμός του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους, που εμπλουτίστηκε τα τελευταία χρόνια με το διεθνές τμήμα και πολλά αφιερώματα.

Κατανοώντας τη μέγιστη ανάγκη προβολής του κινηματογραφικού έργου, το Φεστιβάλ Δράμας "Ταξιδεύει" τις βραβευμένες και διακριθείσες ταινίες σε πολλές πόλεις της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού.

Στην πόλη μας φιλοξενούνται από την Κιν/φική Ομάδα Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το διήμερο Δευτέρα και Τρίτη, 19-20/5/2008 στον Κιν/γράφο Πολυθέαμα, Αίθουσα 1. Ώρα Έναρξης: 21:30. Είσοδος μόνο 2€ !

Για άλλη μια φορά ο πολιτισμός περνάει ως τουρίστας για μια - δυο μέρες από την πόλη μας.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους επέστρεψες! Δεν φαντάζεσαι πόσο μας είχες λείψει όλο τον Απρίλιο! Σε διαβάζω τακτικά και για καιρό έμπαινα καθημερινά να δω αν έχεις ανεβάσει κάτι καινούριο. Τα κείμενά σου είναι άπαιχτα και απίστευτα καυστικά. Έχω ξεκαρδιστεί μέχρι δακρύων το βράδυ που πρωτοανακάλυψα το blog! Ήμουν φοιτήτρια στα Γιάννενα και έμεινα 9 χρόνια. Αγαπάω την πόλη, με τα καλά και τα ανάποδά της και μου λείπει. Έχω να έρθω από τις 7/7 πέρσι που μετακόμισα. Τα μέρη που φωτογραφίζει αποτε΄λούσαν το σκηνικό και της δικής μου καθημερινότητας και μου ξυπνάνε απίστευτες αναμνήσεις. Να ζητήσω κι ένα ρουσφετάκι; Ανέβασε καμιά φωτογραφία από την ανάπλαση της πλατείας, γιατί πολλά διαβάζω στο ίντερνετ αλλά δεν έχω δει φωτογραφίες του τελικού αποτελέσματος -για αυτοψία δεν το συζητάμε.
Συνέχισε την καλή δουλειά! Χαιρετισμούς στα Γιάννενα...