Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Διπλοκάβαλο

*

5 σχόλια:

anonymous 2 είπε...

θα ειμαι εκει να σας δω .. με τα ποδηλατακια σας .. τα πολυχρωμα κρανακια σας .. και τα κουδουνακια σας που θα κανουν ντριν ντριν ..

Ανώνυμος είπε...

Πωπω, καλά είσαι πολύ στόκος.
Αλλά μαλλον επίτηδες το κάνεις για να ασχολούνται μαζί σου.

Get a life!

DaftPunker είπε...

Χαχα , Νο2 έχεις πλάκα...πρέπει να 'σαι από τα μιζερόπαιδα της μετά Τσοβόλα (δωσταόλα) εποχής, φραπεδούμπα και ξερό ψωμί κ' τέτοια...χαχα...ωραίος

anonymous 2 είπε...

οχι κυριοι ουτε κολημενος ειμαι ουτε στοκος....

εχω ΑΜΑΞΙ ,ΜΗΧΑΝΑΚΙ, ΠΟΔΗΛΑΤΟ ..

ΜΕΝΩ ΚΑΠΩΣ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΡΔΑΜΗΤΣΙΑ.. Κ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΑΦΡΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ .. ΑΦΟΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ..

ΕΜΕΝΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΚΑΙ ΑΜΑΞΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΣΠΑΝΙΑ ..
ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΘΕΛΗΣΩ ΝΑ ΠΑΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ .. ΜΟΥ ΛΕΤΕ ..


ΝΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ .. ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ Κ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ....

ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΩΙΣΤΕΣ ..
ΕΤΣΙ ΚΥΡΙΟΙ ....

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Ο ΚΟΛΗΜΕΝΟΣ ΑΝΩΝΙΜΟΣ ΝΟ2

ges woat είπε...

ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΘΕΛΗΣΩ ΝΑ ΠΑΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ .. ΜΟΥ ΛΕΤΕ ..

αυτο είναι το θέμα. Θες 500 ώρες να ρθείς και να βρεις να παρκάρεις. Εάν αυτοί που μένανε μέσα στα Γιάννενα χρησιμοποιούσανε οποιοδήποτε άλλο μέσο εκτός από το αυτοκίνητο για να πάνε 3-4 τετράγωνα παρακάτω, τότε εσύ θα έφερνες το παιδί σου στο γιατρό πολύ πιο άνετα και γρήγορα και θα έβρισκες να παρκάρεις πιο εύκολα.
Δε νομίζω ότι κανείς ζητάει από αυτούς που μένουν μακρυά από το κέντρο να χρησιμοποιούν το ποδήλατο.