Τρίτη, 5 Μαΐου 2009

Τα πλεονεκτήματα του ποδηλάτου

5 σχόλια:

anonymous no2 είπε...

xaxa
σου κουβαλαει τα ψωνια ..
εδω γελαμε .. αν βαλεις βαρος εκει που ειναι το καλαθακι η τουμπα ειναι δεδομενη ...

παντως .. τα γιαννενα εχουν μερος που μπορει να παει ο καθενας και να κανει την βολτα του ...
ο λοφος στον φροντζο .. γεματος μονοπατακια χωρις ιχνος καυσαεριου.
Αραγε ποιος απο τους υπερμαχους των ποδηλατοδρομιων στην πολη εχει παει εκει με το ποδηλατακι του !!!

ges woat είπε...

anonymous no2,
Ξεκόλλα!! Αν έχεις να προσθέσεις κάτι εποικοδομητικό, κάντο. Ό,τι και να λες το ποδήλατο αποτελεί μέσο μεταφοράς, κανονικό κι όχι εναλλακτικό. Αν θες το χρησιμοποιείς. Αν δε σε βολεύει γιατί κουράζεσαι, γιατί ιδρώνεις, γιατί φοβάσαι μην πέσεις, τότε χρησιμοποίησε αυτό που σε ικανοποιεί και σε κάνει να νιώθεις πιο ασφαλής. Το να βρίζεις (σε προήγουμενο post) και να χρησιμοποιείς άκυρα επιχειρήματα, για να πείσεις δεν έχει νόημα.

anonymous no2 είπε...

κολημενος εγω; δεν το νομιζω !!!
αλλοι ειναι οι κολλημενοι εδω μεσα!!
απο εκει και περα δεν βλεπω απαντηση για τον φροντζο και τα ωραια μονοπατακια για ποδηλατο !!!
δεν ειναι αυτο εποικοδομητικο δεν προσφερει κατι ;
δεν σε βλεπω να απαντας σ αυτο ..

κ εγω χρησιμοποιω ποδηλατο αλλα οχι ως μεσο καθημερινη μετακινησης περισσοτερο ασκησης και διασκεδασης


αυτο που προσωπικα με ενοχλει ειναι η εμμονη καποιων να θελουν ποδηλατοδρομο σε κεντρικους δρομους της πολης που ειναι ηδη στενοι ...

κ για να κλεισω θελω να ζητησω συγνωμη για το προηγουμενο μου ποστ .. ηταν καπως !!

ges woat είπε...

Προσωπικά έχω λυώσει πολλές φορές στα ανηφορικά μονοπάτια του Φρόντζου, από την εστία του Πανεπιστημίου στην εφορία έως το Χατζηκώστα. Αλλά δεν έχει σημασία τι διαδρομές υπάρχουν να κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου ως ψυχαγωγία. Το θέμα είναι να δίνεται η δυνατότητα σε αυτόν που θέλει να πάει με το ποδήλατό του στη δουλειά, να πάει με ασφάλεια. Θα μου πεις γιατί έχει περισσότερα δικαιώματα ο ποδηλάτης έναντι στον αυτοκινητιστή, δεν ξέρω, ίσως για όλα τα παραπάνω που αναφέρει η Umbrella.
Τέτοιο στενοί δρόμοι, θεωρώ ότι είναι υποψήφιοι για πεζοδρόμηση ή για πεζοδρόμηση με ειδικές λωρίδες για δίκυκλα (μηχανάκια & ποδήλατα).
Η Βαρκελώνη που έχει απίστευτο δίκτυο ποδηλατοδρόμων με φανάρια και τα λοιπά, δε μου φάνηκε περισσότερο επίπεδη από το κέντρο στα Γιάννενα.

Σάντογκολντ είπε...

Πριν μερικά χρόνια οι ποδηλάτες της Αθήνας πήγαν και βρήλαν τον Κακλαμάνη για να του ζητήσουν να ξεκινήσει ένα δίκτυο (έστω δειλά δειλά) ποδηλατόδρομων στην Αθήνα. Εκείνος τους είπε να πάνε στον ...Εθνικό Κήπο που έχει χώρο!!!
Το πρόβλημα του Κακλαμάνη και του Ανώνυμου Νο2 πιο πάνω είναι οτι νομίζουν οτι ΠΟΔΗΛΑΤΟ=ΒΟΛΤΑ και οτι όσοι το χρησιμοποιούν παλιμπαιδίζουν και το έχουν ως χόμπυ.
Γενικά στην Ελλάδα δεν θεωρείται - ακόμα - μέσο μεταφοράς (τα κατάλοιπα της προηγούμενης αστικής γενιάς και των σπόρων τους, δηλ εμάς)... αλλά παιδικό παιχνίδι.
Την ίδια στιγμή οι καρ-ο-λάτρεις έμεναν στα τρία μποτιλιαρίσματα που πέτυχα χθες στις 6 το απόγευμα ενώ έγω γυρνούσα από την δουλειά άνετα και ωραία ποδηλατώντας. Θα μου πεις που το ξέρεις αν οι άνθρωποι δεν ήταν από τα Μάρμαρα ή το Κουτσελιό...έλα που είμαστε μικρή πόλη και γνωρίζεις ανθρώπους και αυτοκίνητα, όπως και τον πρώην συμμαθητή σου που παίρνει πάντα αυτοκίνητο για να πάει Πλ. Πάργης - Σκάλα!!!!