Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2012

Και η Παμβώτιδα θέλει μάρκετινγκ

Τη λίμνη μας την έχουμε χρόνια τώρα κακομεταχειριστεί και φαίνεται πως ήρθε η ώρα να την γνωρίσουμε, να την προστατέψουμε, να ασχοληθούμε στοργικά μαζί της, επιστημονικά, αγνοώντας όσους μέχρι σήμερα παρίσταναν τους ειδικούς. 
Νέοι άνθρωποι ασχολούνται μαζί της, νέες ιδέες πρέπει άμεσα να πιάσουν τόπο. 

Η σελίδα του Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος ecoioannina.gr είναι μία από τις καλύτερες (αν όχι η καλύτερη) δικτυακές παρουσίες της πόλης μας. Πολλή και συνεχής ενημέρωση, ενδιαφέρουσα πληροφορία σωστά και λειτουργικά δομημένη, χωρίς περιττές σάλτσες και επαναλήψεις. (Δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο για τη σελίδα του Φορέα Διαχείρισης Παμβώτιδας lakepamvotis.gr, η οποία έτσι κι αλλιώς αυτές τις ημέρες δεν παίζει καν.)

Όσο περισσότερο ασχοληθούν οι νέοι της πόλης με τη λίμνη, 
τόσο λιγότερη ζημιά μπορούν να συνεχίσουν να κάνουν οι παλιότεροι.


Γι' αυτό η λίμνη πρέπει να γεμίσει likes, tweets (#LakePamvotis), +1, posts, followers, comments, να γίνει σποτάκι, φωτογραφία, βίντεο, γκράφιτι, banner, διαφήμιση, αφίσα, παιχνίδι, ανέκδοτο, ατάκα, trivia, διαγωνισμός, τραγούδι, trendy, καλή φάση, ουάου!

Να μπει στα κουτιά γάλατος της Δωδώνης, στις τσάντες των καταστημάτων, στις σακούλες των φούρνων, στις στάσεις των λεωφορείων, στα εισιτήρια, στις σχολικές τάξεις, στα φοιτητικά πάσο, στις αποδείξεις του καφέ, στις κουβέντες μας, στη ζωή μας.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η Παμβώτιδα, τα Ιωάννινα, η Ήπειρος, το Ζαγόρι, το Μέτσοβο είναι μερικά από τα πιο δυνατά brand names της Ελλάδας. Δυστυχώς οι έλληνες είναι ανίκανοι να το καταλάβουν λόγω της χαμηλής νοημοσύνης και του εύκολου μέχρι τώρα τρόπου ζωής. Μερικοί που το κατάλαβαν έχουν φτιάξει μπακλαβάδες, λουκούμια, τυριά, σουπερμαρκετ και χάρη σ'αυτά ευημερούν τουλάχιστον σε τοπικό επίπεδο. Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να βγουν και παραέξω επιτέλους αυτά τα δυνατά brand names με τρόπο όμως ευρηματικό και καινοτόμο...