Θωμάς Γκλίναβος, δημοτικός σύμβουλος, υπεύθυνος για την Τουριστική Ανάπτυξη και την Επιχειρηματικότητα στα Νέα Γιάννενα. Επίσης υπεύθυνος αλλά και ιδιοκτήτης του πολύ καλού οινοποιείου "Γκλίναβος", στο οποίο αυτές τις μέρες φωτογραφίζεται (ιδρωμένος) να συμμετέχει στον τρύγο.
Ας θυμηθούμε αποσπάσματα από το προεκλογικό βιογραφικό του:
"... Εγώ προσωπικά δεσμεύομαι να έχω στις προτεραιότητες μου
-την απόλυτη διαφάνεια και λογοδοσία στα οικονομικά πεπραγμένα
-το περιβάλλον και το πράσινο να είναι στην κορυφή των έργων μας
-η Λίμνη να γίνει το υγιές και αρμονικό οικοσύστημα που θα αντανακλά την φιλοσοφία των ανθρώπων που σέβονται και αγαπούν τον τόπο τους
-για τα παιδιά, της ευπαθείς ομάδες και όλους όσους έχουν ανάγκη, πεζοδρόμια, παιδικές χαρές, ποδηλατοδρόμους, καθαριότητα, ασφάλεια στις γειτονιές
Εξωστρέφεια και ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του τόπου μας για την μεγιστοποίηση του τουρισμού, την ανάπτυξη της ντόπιας οικονομίας και αύξηση των θέσεων εργασίας."
Τα όμορφα λόγια καθώς και το γεγονός πως έζησε αρκετά χρόνια της ζωής του στη Στοκχόλμη, μας έκαναν να ελπίζουμε για λίγη σουηδική ποιότητα ζωής στην καθημερινότητά μας.
Δύο μήνες πριν τη συμπλήρωση ενός χρόνου από την εκλογική νίκη των Νέων Ιωαννίνων, και ο Θωμάς Γκλίναβος μας έχει γεμίσει απογοήτευση.
Τρεις συναντήσεις, δυο συζητήσεις με φορείς και αυτό ήταν όλο. Να μην ξεχάσουμε βέβαια και την παρουσίαση της εντελώς αδιάφορης όπως αποδεικνύεται (μόνο 2 like στο facebook και 3 μέλη στο forum) πρότασης για το message in a bottle.
Εν τω μεταξύ, όπως δείχνει το όμορφο αυτό στιγμιότυπο, στο συγκριτικό πλεονέκτημα της πόλης μας (τη βρωμερή Παμβώτιδα), ο τουρισμός αναπτύσσεται μόνος του (σκαμπό για τα πόδια, σεζλόνγκ και τραπεζάκι για τον τουρίστα) και η (κινέζικη) επιχειρηματικότητα ανθεί:
Θα θέλαμε μόλις ολοκληρώσετε τον τρύγο, τη γλευκοποίηση, τη ζύμωση, την ωρίμανση και την εμφιάλωση, να ασχοληθείτε και με τις πιο πάνω προτεραιότητές σας.
Επίσης στα πλαίσια του τομέα εργασίας σας, θα μπορούσατε να φροντίσετε το ioannina.gr να είναι ένας πραγματικός οδηγός για τους επισκέπτες της πόλης μας, να ανέβει άμεσα ένας πραγματικός γιαννιώτικος τουριστικός οδηγός στο App Store και στο Android Market, να υπάρχει ένα ψηφιακό κυτίο παραπόνων, να ερευνήσετε πώς κατάφερε ο Βόλος να συνεργαστεί με την Ryanair, να προχωρήσετε τη ριζοσπαστικότατη πρόταση των εμπόρων της οδού Ανεξαρτησίας για τη σαββατιάτικη υπαίθρια αγορά, να φτιάξτε τέλος ένα forum (όχι σαν το άδειο του message in a bottle) στο οποίο επιχειρηματίες και άνθρωποι του τουρισμού θα συμμετέχουν στη ζύμωση και ωρίμανση ιδεών και λύσεων.
πηγή φωτογραφίας: εφημερίδα Ελευθερία |
"... Εγώ προσωπικά δεσμεύομαι να έχω στις προτεραιότητες μου
-την απόλυτη διαφάνεια και λογοδοσία στα οικονομικά πεπραγμένα
-το περιβάλλον και το πράσινο να είναι στην κορυφή των έργων μας
-η Λίμνη να γίνει το υγιές και αρμονικό οικοσύστημα που θα αντανακλά την φιλοσοφία των ανθρώπων που σέβονται και αγαπούν τον τόπο τους
-για τα παιδιά, της ευπαθείς ομάδες και όλους όσους έχουν ανάγκη, πεζοδρόμια, παιδικές χαρές, ποδηλατοδρόμους, καθαριότητα, ασφάλεια στις γειτονιές
Εξωστρέφεια και ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του τόπου μας για την μεγιστοποίηση του τουρισμού, την ανάπτυξη της ντόπιας οικονομίας και αύξηση των θέσεων εργασίας."
Τα όμορφα λόγια καθώς και το γεγονός πως έζησε αρκετά χρόνια της ζωής του στη Στοκχόλμη, μας έκαναν να ελπίζουμε για λίγη σουηδική ποιότητα ζωής στην καθημερινότητά μας.
Δύο μήνες πριν τη συμπλήρωση ενός χρόνου από την εκλογική νίκη των Νέων Ιωαννίνων, και ο Θωμάς Γκλίναβος μας έχει γεμίσει απογοήτευση.
Τρεις συναντήσεις, δυο συζητήσεις με φορείς και αυτό ήταν όλο. Να μην ξεχάσουμε βέβαια και την παρουσίαση της εντελώς αδιάφορης όπως αποδεικνύεται (μόνο 2 like στο facebook και 3 μέλη στο forum) πρότασης για το message in a bottle.
Εν τω μεταξύ, όπως δείχνει το όμορφο αυτό στιγμιότυπο, στο συγκριτικό πλεονέκτημα της πόλης μας (τη βρωμερή Παμβώτιδα), ο τουρισμός αναπτύσσεται μόνος του (σκαμπό για τα πόδια, σεζλόνγκ και τραπεζάκι για τον τουρίστα) και η (κινέζικη) επιχειρηματικότητα ανθεί:
Θα θέλαμε μόλις ολοκληρώσετε τον τρύγο, τη γλευκοποίηση, τη ζύμωση, την ωρίμανση και την εμφιάλωση, να ασχοληθείτε και με τις πιο πάνω προτεραιότητές σας.
Επίσης στα πλαίσια του τομέα εργασίας σας, θα μπορούσατε να φροντίσετε το ioannina.gr να είναι ένας πραγματικός οδηγός για τους επισκέπτες της πόλης μας, να ανέβει άμεσα ένας πραγματικός γιαννιώτικος τουριστικός οδηγός στο App Store και στο Android Market, να υπάρχει ένα ψηφιακό κυτίο παραπόνων, να ερευνήσετε πώς κατάφερε ο Βόλος να συνεργαστεί με την Ryanair, να προχωρήσετε τη ριζοσπαστικότατη πρόταση των εμπόρων της οδού Ανεξαρτησίας για τη σαββατιάτικη υπαίθρια αγορά, να φτιάξτε τέλος ένα forum (όχι σαν το άδειο του message in a bottle) στο οποίο επιχειρηματίες και άνθρωποι του τουρισμού θα συμμετέχουν στη ζύμωση και ωρίμανση ιδεών και λύσεων.
Καλή σοδειά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου