Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2011

30χλμ. το χρόνο

Η τρίτη σε μέγεθος πόλη της Γαλλίας, η Lyon, έβαλε στόχο να γίνει μία από τις φιλικότερες πόλεις για ποδήλατο στην Ευρώπη. Από το 2008 κατασκευάζει 30χλμ. σύγχρονων ποδηλατοδρόμων το χρόνο (!!) μέχρι να φτάσει το 2014 το σύνολο των 200χλμ.
  
Στη φωτογραφία ο Δήμαρχος Gerard Collomb με τους αντιδημάρχους του, εγκαινιάζουν έναν ακόμη μεγάλο άξονα, χρησιμοποιώντας τα ποδήλατα του συστήματος ενοικίασης ποδηλάτων του Δήμου (Vélo'v). 
Διαβάζοντας τις χρεώσεις για την ενοικίαση ποδηλάτου, θυμηθήκαμε τη δική μας αντιδήμαρχο. Έχουν το ίδιο πρόγραμμα χρέωσης (δωρεάν το πρώτο μισάωρο, ένα ευρώ το επόμενο κ.λ.π.) με αυτό που ανακοίνωσε η αντιδήμαρχος Τσίλη πριν ενάμιση μήνα για το πάρκινγκ στα Λιθαρίτσια και δυσκολεύεται ακόμη να το υλοποιήσει...

7 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

"Μια δεύτερη ανακοίνωση της δημοτικής αρχής που δεν εφαρμόστηκε μέχρι σήμερα, έχει να κάνει με την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής στο πάρκιγκ του Πνευματικού Κέντρου. Είναι γνωστό πως μέχρι σήμερα, το πάρκιγκ πέρασε στην ευθύνη του Πνευματικού Κέντρου από το Δήμο, προκειμένου ο οργανισμός να έχει ίδια έσοδα, αν και ισχύει διαφορετική τιμολόγηση από το κράτος επί αυτών των εσόδων, σε σχέση με το προηγούμενο καθεστώς, όταν ανήκε δηλαδή το πάρκιγκ στο Δήμο.

Από κει και πέρα, δεν άλλαξε το τιμολόγιο της χρέωσης για τη στάθμευση στο πάρκιγκ και η κ. Τσίλη επικαλέστηκε χθες, κάποιους παράγοντες και παραμέτρους που δεν επέτρεψαν την εφαρμογή του μέτρου από τη μία μέρα στην άλλη. Δεσμεύτηκε πάντως, πως η αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική του πάρκιγκ θα ισχύσει άμεσα. «Δεν παίρνουμε τίποτα πίσω από τα όσα ανακοινώσαμε» διεμήνυσε χθες η αντιδήμαρχος."

http://www.proinanea.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=34142&Itemid=45

Είμαι πρόθυμος να βοηθήσω να το καταλάβετε αν σας μπερδεύει κάτι... Γιατί έχω μάθει να κρίνω... Και να διαβάζω βέβαια...

Δημήτρης είπε...

Και εκτός αυτού...
Τόσα χρόνια με τον προηγούμενο Δήμαρχο, δεν σας ενοχλούσε η χρέωση;
Τώρα τα θυμηθήκαμε όλα τα προβλήματα της πόλης και απαιτούμε λύσεις... Γιατί τα τελευταία χρόνια η όποια κριτική γινόταν με το γάντι!!!
Τουλάχιστον υπάρχουν κάποιοι που δεσμεύονται για συγκεκριμένα πράγματα (τα οποία μπορούμε να απαιτήσουμε σε εύλογο όμως χρόνο) και δεν τάσσουν λαγούς με πετραχήλια!!!
Μήπως πρέπει να αναλογιστούμε οι ίδιοι σαν πολίτες τις ευθύνες απέναντι στην πόλη μας;
Οφείλει για παράδειγμα ο Δήμος να κρατήσει "καθαρά" τα Λιθαρίτσια από τα αυτοκίνητα (και όχι μόνο), αλλά μήπως οφείλουμε πρώτα εμείς οι ίδιοι να το κάνουμε; Γιατί δικά μας αυτοκίνητα είναι και όχι εξωγήινων!!! Τότε ιπτάμενοι δίσκοι θα ήταν παρκαρισμένοι στο πάρκο!!!

Umbrella είπε...

Δημήτρη, δε σχολιάζω τη χρέωση.
(Κι αν θες να τη σχολιάσω, αναρωτιέμαι πως προέκυψε; Από κάποια σχετική μελέτη φαντάζομαι και όχι από κουβέντα με φίλους σε καφετέρια).

Το σχόλιο όμως έχει να κάνει με τις ανακοινώσεις της αντιδημάρχου Τσίλη.
Καθώς δε φαίνεται να έχει δυο μήνες τώρα κάτι να παρουσιάσει, μας δηλώνει κάθε τόσο τι πρόκειται να κάνει και πως λόγω ...κάποιων τεχνικών προβλημάτων ή παραγόντων και παραμέτρων, δεν επετράπει η εφαρμογή των μέτρων από τη μία μέρα στην άλλη.

- Χρειάζεται αλήθεια περισσότερο από 2 μήνες για να μεταφέρεις το ταμείο του πάρκινγκ στην έξοδο για να χρεώνεις αναλόγως τη διάρκεια στάθμευσης;;
- Δεν είναι γελοία η δικαιολογία πως λόγω των Ελευθερίων μετατράπηκαν για λίγο τα Λιθαρίτσια πάλι σε πάρκινγκ;; Αύριο θα είναι η 25η Μαρτίου, το Πάσχα ... και πάλι τα Ελευθέρια του χρόνου.

Δημήτρη, οι προηγούμενοι ήταν καραγκιόζηδες και όλη η πόλη περίμενε πότε θα ξεκουμπιστούνε! Στους καινούριους έχουμε εναποθέσει όλες τις ελπίδες μας, να κάνουν ότι δεν έγιναν τα χαμένα χρόνια. Γι' αυτό πρέπει να είμαστε πολύ πιο αυστηροί και απαιτητικοί.

Στο τελευταίο ερώτημά σου, θα σου πω πως ο Δήμος έχει την ευθύνη και πολύ λιγότερο ο πολίτης.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς μπαίνουμε κατευθείαν στη λογική του αρμέγματος του δημότη είτε λέγεται τέλη δημοτικά είτε τέλη στάθμευσης.Αλήθεια όλα αυτά τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε καθε χρόνο για ποιό λογο καταβάλλονται αφού διόδια στους δρόμους τέλη στάθμευσης στην πόλη διόδια στην ανάσα σε λίγο! Γιατί δεν οργανώνεται ένα πυκνό δίκτυο δρομολογίων μαζικών μεσων μεταφοράς και όχι μόνο για την εξυπηρέτηση των φοιτητών που "κονομάει" το ΚΤΕΛ ώστε να καταστεί μη απαραίτητη και όχι μη συμφέρουσα η χρήση του ΙΧ? Πού πηγαίνουν τόσα λεφτά τόσα χρόνια που πληρώνουμε τέλη στάθμευσης? μήπως στην μισθοδοσία των υπαλλήλων που γράφουν τα αυτοκίνητα για να πληρωνονται και δεν ελέγχουν τίποτα άλλο απο τις δεκάδες παραβάσεις?

Δημήτρης είπε...

Αυτή τη στιγμή δεν έχω και πολύ όρεξη για κουβέντα... Θα τονίσω μόνο ότι το πάρκινκ πλέον δεν είναι του Δήμου αλλά του Πνευματικού κέντρου...
Και ελπίζω να μην εννοείς ότι "ο Δήμος έχει την ευθύνη και πολύ λιγότερο ο πολίτης"...
Η πόλη ανήκει σε εμάς τους ίδιους τους πολίτες και σε κανένα Δήμο και Δήμαρχο...

Umbrella είπε...

Το πάρκινγκ είναι του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου.

Άλλο το "έχει την ευθύνη" και άλλο το "ανήκει", τα μπερδεύεις λίγο!

Μαριανα είπε...

http://www.agapitedimarxe.gr/