Σε αγαπημένο προορισμό του θρησκευτικού τουρισμού αναδεικνύεται τις τελευταίες ημέρες η πόλη μας. Επισκέπτες από τα Βαλκάνια και την ανατολική Ευρώπη καταφθάνουν με σκοπό την προσευχή. Καθώς οι λατρευτικοί χώροι δεν επαρκούν, καθημερινά συναντούμε στα πεζοδρόμια της πόλης προσκυνητές σε στάση προσευχής. Μητέρες, παιδάκια, έφηβοι, προτιμούν κυρίως χώρους προσευχής δίπλα σε φούρνους και σουπερμάρκετ.
Κάνουμε έκκληση στην εκκλησία ή την αστυνομία, να φροντίσουν για την εξυπηρέτηση των τουριστών αυτών, λαμβάνοντας υπόψιν την στενότητα των πεζοδρομίων της πόλης.
11 σχόλια:
αγαπητέ/ή "πέρα βρέχει",εκτιμούσα το δηκτικό σου χιούμορ, την οικολογική σου ευαισθησία, πολιτικά απέχουμε αρκετά αλλά το δημοσίευμα αυτό είναι επιεικώς απαράδεκτο!!!
Η λύση στο πρόβλημα είναι αστυνομική? Άσχετα αν οι άνθρωποι αυτοί είναι ή δεν είναι πραγματικά αυτό που δηλώνουν, πιστεύεις ότι οι άνθρωποι αυτοί ξεροσταλιάζουν μέσα στο κρύο, δέχονται (εκτός από ελεημοσύνη) τα υποτιμητικά, υπεροπτικά και απαξιωτικά βλέμματα και σχόλια των περαστικών για πλάκα? κάνουν μήπως το χόμπυ τους?σε ενοχλούν επειδή "πιάνουν χώρο στα πεζοδρόμια"? είσαι μήπως υπέρμαχος των επιχειρήσεων σκούπα ή "αρετή"? σου χαλάνε την αισθητική?σου χαλάνε το καπουτσίνο σου ή μήπως τη βόλτα σου στην αγορά για τα ψώνια σου?
Μήπως σε εμποδίζουν από το να κολλήσεις τα μούτρα σου στις βιτρίνες των καταστημάτων (κοίτα μη σε καταπιούν οι βιτρίνες)?
Οι άνθρωποι αυτοί, συχνά θύματα δουλεμπόρων και γραβατωμένων κυκλωμάτων, είναι το ευγενές αποτέλεσμα των κομψών οικονομικών σχεδιασμών μάνατζερ, υπουργών, διευθυντών, των "λευκών κολλάρων", χαλάνε λίγο την μόστρα της (μέχρι πρόσφατα) ευδαιμονισμένης και αποχαυνωμένης κοινωνίας αλλά όταν σηκωθούνε από την γονατιστή τους θέση τότε θα σου κοπεί το χάχανο.
Λυπάμαι για το εμετικό σου δημοσίευμα,θέλω να ελπίζω ότι ήταν ένα ατυχές ευφυολόγημα, προϊόν μάλλον της ανέξοδης μπλογκικής πολυλογίας και της κυριακάτικης κατανάλωσης τηλεοπτικών αποχαυνωτικών.
Ξύπναααα!!!
Η αστυνομία αναφέρθηκε ως η υπεύθυνη να ασχοληθεί με τους δουλεμπόρους, τους νταβατζήδες και τα κυκλώματα που αναφέρεις, όχι για να ...σκουπίσει!
Εσύ δηλαδή ανέχεσαι ως άνθρωπος να βλέπεις ανήλικα κοριτσάκια να ζητιανεύουν;
Δε μιλάμε για ενήλικους, αυτοί κάνουν τις επιλογές τους.
Μιλάμε για μικρά παιδιά!!!!
Πιστεύω πως όσο δε μας ενοχλεί η εικόνα, όσο τα βοηθάμε να δίνουν ένα αξιόλογο ...μεροκάματο στον εκμεταλλευτή τους, τόσο θα βλέπουμε περισσότερα παιδάκια θύματα.
Μία άλλη κοινωνία (ή και μία άλλη εκκλησία), θα είχε πλησιάσει τα ανήλικα παιδάκια και θα τους είχε προσφέρει ότι τους στερούν οι κηδεμόνες τους. Χαρά, παιχνίδι, φαί, στέγη και παιδεία.
Μία άλλη αστυνομία θα είχε ελέγξει τα κυλώματα εκμετάλλευσης ανθρώπων. Θα είχε κάνει ασύμφορες τέτοιου είδους επενδύσεις.
Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη και είμαι πρόθυμη να την αναθεωρήσω.
Όπως και να έχει πάντως, χάρηκα που ήμουν η αφορμή να επιχειρηματολογήσεις (δικαίως ή αδίκως) έτσι έντονα, δημόσια για το συγκεκριμένο θέμα.
@ Anonymous
«ατυχές ευφυολόγημα, προϊόν μάλλον της ανέξοδης μπλογκικής πολυλογίας»
Φέξε μου και γλίστρησα...
Το που κρύβεις το ονοματάκι σου {ή έστω το ψευδωνυμάκι σου...} τί ακριβώς είναι;;;
@ Αγουροξυπνημένη
Αν ήταν θέμα Αστυνομίας η {πανάρχαιη} ζητιανιά θα τό 'χαμε λύσει εδώ και χιλιετίες...
Θέμα κοινωνίας είναι...
Και θέλει πολλή "πλάτη" και αφοβιά {που δεν αφθονεί...} για να τελειώσει κάποτε...
Κακοφιλάκια
Ρε ανώνυμε, ξουράφι είσαι. Φαντάζομαι θα είσαι και η ψυχή της παρέας σου με το χιούμορ που διαθέτεις...
Προς «αγουροξυπνημένη»:
Αγουροξυπνημένος ήμουν μάλλον εγώ (το σχόλιο το έγραψα κατά τις 10μμ, εσύ στις 4μμ) οπότε πιθανόν να ήμουν λίγο παραπάνω ντατσκαναράς απότι συνήθως, σε ένα βαθμό μπορεί να εξηγείται και απ το ότι…«τα πρωινά της δευτέρας με εξαγριώνουν» (σε τοίχο το είχα διαβάσει πιτσιρικάς και όχι σε blog, ξέρω ότι κάποιοι εδώ μέσα ανατριχιάζουν με τους βανδαλισμούς αλλά δεν πειράζει…ξύδι, ή καλύτερα κουβά, πινέλο ή μπατανόβουρτσα, αν θέλουν και γουστάρουν και λίγο εθελοντισμό) όπως και να χει, για το άρθρο δεν αλλάζω γνώμη, οι διευκρινήσεις σου πάντως με βοήθησαν να καταλάβω ότι τα «ελατήριά» σου (τα κίνητρα ντε) είναι περισσότερο ευγενή απ ότι μου φάνηκαν στην αρχή.
Το ότι το άρθρο αποπνέει «χιουμοριστική» διάθεση αταίριαστη με το «αντικείμενο» του (τους ανθρώπους/επαίτες δηλαδή), ολίγον ανάλαφρη και πνευματώδης, και ολίγον εκ του ασφαλούς, είναι φυσικά υποκειμενική εκτίμηση, περί ορέξεως λοιπόν κολοκυθόπιτα, αν εσάς σας φαίνεται μια χαρά κρατήστε το τι να σας πω.
Για την ουσία όμως του άρθρου να μην τα ξαναλέω, απλά ξαναρίξε μια ματιά: «Κάνουμε έκκληση στην εκκλησία ή την αστυνομία, να φροντίσουν για την εξυπηρέτηση των τουριστών αυτών, λαμβάνοντας υπόψιν την στενότητα των πεζοδρομίων της πόλης.». Έχω βαρέσει το 3ο εγκεφαλικό απ το πρωί.
Η έκκληση στην εκκλησία και την αστυνομία με ανατριχιάζει, πολύ περισσότερο όταν δεν διευκρινίζεται έστω το τι περιμένεις από αυτούς. Το «εξυπηρέτηση στους τουρίστες» το αφήνω ασχολίαστο, για την «στενότητα στα πεζοδρόμια» κρατιέμαι με το ζόρι (δεν βαστήχτηκα) το Σάββατο λοιπόν, προσπαθήσαμε να τα διαπλατύνουμε, κάπου εκεί μπροστά στην νομαρχία, ξηλώσαμε και ότι μπορέσαμε για να γίνει και δεντροφύτευση, ελπίζω να ξανάρθουν και κείνοι οι λεβέντες με τα λάβαρα γιατί δεν προλάβαμε να φυτέψουμε τίποτις (μπλάκ χιούμορ ήτανε μην ψάχνετε τζάμπα τα λεξοτανιλ).
Με αυτά που αναφέρεις για «μια άλλη κοινωνία» συμφωνώ απόλυτα, για την «άλλη εκκλησία» και την «άλλη αστυνομία» μάλλον σηκώνει πολύ κουβέντα αλλά δεν προκάνω.
Ο Μέγας Κλαζoμένιoς είπε (τα περι φωτός και γλυστρίματος ήταν λίγο παραπάνω πνευματώδη από όσα σηκώνει το αϊκιού μου, τα αφήνω να τα πάρει το ποτάμι) το εξής: «Το που κρύβεις το ονοματάκι σου {ή έστω το ψευδωνυμάκι σου...} τί ακριβώς είναι;;;»
Αυτή τη δημοκρατικιά χαριτωμενιά με τα ονοματεπώνυμα καλύτερα πες την σε κανέναν τρόφιμο ακαδημαϊκών κύκλων και φιλολογικών συμπόσιων. Άμα όμως θες ντε και καλά ένα ονοματεπώνυμο πάρτο: Αθανάσιος Διάκος, θες και διεύθυνση? Πάρτην κι αυτήν: Ψησταριά «τα κλεφτόπουλα», (Χορτοφάγων 21, Καλούτσιανη).
Για την εξυπνάδα του “blogger” το παλεύω ώρα και δε βρίσκω τίποτις έξυπνο να πώ, καλύτερα να αποχωρήσω το λοιπόν
Τις καληνύχτες μου
πέρα βρέχει.πλάκα έκανε ο άνθρωπος ρε.τι αρπάζεστε;
"Ανώνυμε" δε φτιάχνεις κι ένα blog δικό σου να τα λες να ξαλαφρώνεις; Το λέγειν δε σου λείπει. Έξυπνος φαίνεσαι. Δεν τολμώ να φανταστώ ότι βολεύει καλύτερα να τα λες εδώ μέσα...
... "ανώνυμα"
...άντε πάλι με την ανωνυμία. Γιατί σας ενοχλεί; Ας εστιάσουμε στις απόψεις και ΟΧΙ στην καταγωγή, επαγγελματική ιδιότητα, φύλο, ηλικία.
Πιστεύω πως οι ανώνυμοι θα γίνουν επώνυμοι με τον καιρό (οικειοθελώς).
Τώρα, ένα ψευδωνυμάκι ίσως χρειάζεται για τεχνικούς λόγους...
Αθανάσιε, εντύπωση μου κάνει πως επιμένεις να πιστεύεις πως η ανάρτηση κυριολεκτεί, ενώ δεν είσαι καινούριος στη γειτονιά.
h alh8eia einai oti ki egw pou parakolou8w syxna-pykna to blog (an kai synh8ws den sxoliazw) paromoia antidrash me ton anwnymo eixa prin diavasw ta sxolia kai tis diefkriniseis. Afto nomizw leei kai o an8rwpos, oti h diatypwsh htane mallon atyxhs kai prokalese allous syneirmous enw oi protheseis tou syntakth htane diaforetikes
Δημοσίευση σχολίου