Ο Κωνσταντίνος Τσάγκας, νέος αντιδήμαρχος έργων και εξυπηρέτησης των πολιτών, ξεκίνησε δυναμικά τη θητεία του. Δεν πρόλαβε να περάσει μήνας και εισήγαγε ήδη μία νέα, πρωτοπόρα υπηρεσία για την εξυπηρέτησή μας.
Όλα ξεκίνησαν από το ρεπορτάζ του έπιρους-ποστ και το σχετικό διαγωνισμό λακκούβας.
Άμεσα ο νέος αντιδήμαρχος έστησε ολόκληρο μηχανισμό με τη χρήση της νέας τεχνολογίας που ακούει στο όνομα κινητό τηλέφωνο. Σύμφωνα με δηλώσεις του, ο πολίτης μπορεί πλέον να ειδοποιεί τον ίδιο, με ένα απλό τηλεφώνημα στο νούμερο 6944413500, δίνοντας τα στοιχεία της λακκούβας, την ακριβή τοποθεσία, αλλά και το βάθος της. Τότε, ο αντιδήμαρχος αυτοπροσώπως καταφθάνει και βουλώνει τη λακκούβα.
Για τη νέα υπηρεσία μπορούμε να ενημερωθούμε και από τις σχετικές ενημερωτικές καταχωρήσεις:
Η τεχνολογία του κινητού τηλεφώνου επιλέχθηκε, γιατί λειτουργεί σε όλη την πόλη, λειτουργεί πάντα και άμεσα, υποστηρίζει και γραπτά μηνύματα. Απορρίφθηκε η λύση ενός τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης με ολοκληρωμένο σύστημα καταγραφής, προώθησης, επίλυσης και απάντησης των αιτημάτων από τις αρμόδιες υπηρεσίες, γιατί έτσι θα χάνονταν η άμεση επαφή του ψηφοφόρου με τον αντιδήμαρχό του.
3 σχόλια:
axaxaxaxaxaaxxaxaxaxaxaxaaxaxaxxaxa'
den ginete!!!
xaxaxaxaaxxaxaxaxaxaaxxaxaxa
apithanos!!!
ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗ ΜΑΝΑΣ ΣΑΣ! ΑΜΑ ΤΟΝ ΞΕΡΑΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΑΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ. ΕΓΩ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΣΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΛΑΚΚΟΥΒΑ!
ευτυχως που σου κλεισε τη λακκουβα δις μεγαλε...γι αυτη τη δουλεια πρώτος ειναι!
επιπλεον νομιζω οτι εχει "εξυπηρετήσει" και τη δικη σου μανουλα πολλάκις!!!
Δημοσίευση σχολίου