Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

Μία βόλτα στο πάρκο

~
- Μαμά, πού πήγανε τα μεγάλα δέντρα που είχε το πάρκο μας;
- Τα έκοψε Εφούλα μου, ο Αντιδήμαρχος που ψήφισε η μανούλα στις εκλογές, θυμάσαι;

- Είναι κακός άνθρωπος μαμά ο Αντιδήμαρχος;
- Όχι Εφούλα μου, είναι ο καθηγητής που είχε η μαμά όταν ήμουν μικρούλα και πήγαινα σχολείο.

- Είναι κακός μαμά! Εγώ όταν μεγαλώσω δε θέλω να γίνω Αντιδήμαρχος! Θέλω να φυτεύω δέντρα! Δε θέλω να τα κόβω!
- Δίκιο έχεις Εφούλα μου, κι εγώ δεν θα τον ξαναψηφίσω.

- Σε αγαπάω μανούλα!
- Κι εγώ κούκλα μου!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εφούλα μου, καμάρι μου πολλές φορές οι μαμάδες κάνουν λάθη.Και μάλιστα πολύ μεγάλα.Δεν καθοδηγούν και δεν συμβουλεύουν τα παιδιά τους σωστά.Το ίδιο κάνει και η μαμά σου.Γιατί πολλά παιδάκια , επειδή οι μαμάδες τους έχουν κι άλλες "δουλειές" να κάνουν δεν τα φροντίζουν σωστά και αυτά μπλέκουν ακόμη και με ναρκωτικά...Γι αυτό εσύ καμάρι μου, εφούλα μου να ακούς τον μπαμπά σου που έχει περισσότερο μυαλό στο κεφάλι.Απ' αυτόν θα μάθεις την αλήθεια.Αυτός θα σου πεί γιατί έπρεπε ο Αντιδήμαρχος να κόψει τα δένδρα.Αυτός θα σου πει γιατί αυτά τα δένδρα ηταν επικίνδυνα και μπορεί να σε σκότωναν απο την πτώση τους , όπως σκότωσαν και κάποιους άλλους συμπολίτες μας π.χ στο τζαμί της Κλούτσιανης και κάποιο άλλο κορίτσι δεν έχει τον μπαμπά της και κλαίει.Αυτός ο Αντιδήμαρχος εφούλα που τον είχε η μαμά σου καθηγητή ένα πράγμα δεν έκανε -τότε- σωστά στη μαμά σου.Ποιό είναι αυτό?απλώς την σεβάσθηκε, ενώ δεν θάπρεπε...Η μαμά σου εφούλα μου είναι φοβική και είναι ξεδιάντροπη γιατί κάνει ο,τι της λένε οι άλλοι.Δεν έχει μυαλό στο κεφάλι.Σε άλλα πράγματα είναι καλή.Εσύ να διαβάζεις και μάλιστα πολύ, να σπουδάσεις, να κάνεις μεταπτυχιακό, και ντοκτορά, για να μην έχεις κανέναν ανάγκη, για να μπορείς να σκέφτεσαι και να αποφασίζεις εσύ για σένα και τους άλλους.Τη μαμά σου να την αγαπάς, αλλά να μην την ακούς.Κι έτσι θα ψηφίζεις όχι εκείνους που εκείνη θα σου λέει.Και μετά απο ντροπή θα ψηφίζει κι' αυτή Ανυφαντή και Πανταζή και τον Γκόντα μαζί...

Ανώνυμος είπε...

Εφούλα μου αστέρι μου πες στη μαμά σου, που δεν ήταν και τόσο καλή μαθήτρια γιατί είχε το νου της αλλού και όχι στα "γράμματα" ότι χθες έπεσε ένα πεύκο στην περιοχή του Γηροκομείου και ευτυχώς ο Θεούλης έβαλε το χέρι του και δεν σκότωσε κανένα παιδάκι, μαμά η μπαμπά.
Αν όμως προλάβαινε να το κλαδέψει ο κ. Ανυφαντής δεν θα είχε πέσει.Αλλά Εφούλα μου τη μαμά σου και πολλούς άλλους δεν τους νοιάζει το σωστό.Αυτοί, που είναι λίγοι, θέλουν μόνον το κακό και το πισωδρομικό.Εσύ, είπαμε, να διαβάζεις πολύ για να μπορέσεις να "ξυπνήσεις" και τη μαμά σου για να σκέφτεται και τίποτα άλλο.

Ανώνυμος είπε...

μιας και οι προηγουμενοι απευθηνθηκανε στην εφουλα.. Εφούλα παιδάκι μου, απ' ότι κατάλαβες απ' τους προλαλήσαντες ο αντιδήμαρχος είναι τη μέρα αντιδήμαρχος και το βράδι μπάτμαν που σε προστατεύει απο τα φονικά δέντρα... και όπως καταλαβαίνεις βλέποντας τις φωτο τα δέντρα είναι τόσο επικίνδυνα που πρέπει να κοπούνε απο τη ρίζα για να μην έρθουν σε κανα κεφάλι. Κάτι ξέρουν παιδάκι μου στην Αττική και τα καίνε...

Umbrella είπε...

Τουλάχιστον αυτός ο αντιδήμαρχος είναι ειλικρινής και διαφημίζει την ασχετοσύνη του (για να μην πω κάτι πιο βαρύ) δημοσίως.

Κάποιοι άλλοι βάζουν τον θείο Γκόντα να γράψει πως είναι οι κορυφαίοι, οι μοναδικοί και ανεπανάληπτοι, οι "χωρίς εμένα το χάος".

- Τι αμαρτίες πληρώνουμε;