Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Το καρέ των ορίων

Πειρατής αταξίδευτων πλοίων
θαυμαστής των αγνώστων λαθών
ναυαγός των καιρών σ' ένα γκρουπ μουσικών
παίζω φουλ στο καρέ των ορίων
λέω ναι στο κρυφτό των μεγάλων παιδιών
στις αγάπες των περιθωρίων.
Ποιητής ξεχασμένων σημείων
εγώ πλέον δηλώνω απών
στο κυνήγι αριθμών κάποιων μηδενικών
της Βουλής των κατευθυντηρίων
δε μ' αγγίζει λοιπόν η φωνή των σοφών
εγώ είμαι των πεζοδρομίων.

Στη θολή γραμμή των οριζόντων
κάποιος μου φωνάζει σ' αγαπώ
πίσω μου στη γη των επιζώντων
γράφεται η Ιστορία των παρόντων
με τη λογική των αιχμαλώτων
απ' έξω εγώ.

Τυχοδιώκτης της έκτης ηπείρου
στο καρνέ τέως αναρχικών
είμαι εκτός των τειχών σ' ένα κλαμπ ουραγών
και τραβάω το σήμα κινδύνου
εραστής των τρελών των τρελών ταξιδιών
στη τροχιά των θεών του απείρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: