Αφού πέρασε ένα διάστημα σχεδόν μίας εβδομάδας, κατά το οποίο σχεδόν κανείς δεν αντέδρασε, δε έκανε κριτική, δε δοκίμασε, ούτε καν η αντιπολίτευση (ποια αντιπολίτευση;;) είπαμε να γράψουμε εμείς τις εντυπώσεις μας.
Αυτά τα ...ψηφιακά έργα λοιπόν, αν εξαιρέσουμε το ανέκδοτο των οπτικών ινών που δεν ξέρουμε τι να τις κάνουμε, λέγονται και ψηφιακές, ηλεκτρονικές ή e- υπηρεσίες. Βέβαια πέρα από το όνομα, για να είναι υπηρεσίες, θα πρέπει κάποιον να υπηρετούν.
Ποιους; Πώς; Ποιος θα μας πει; Έπιασαν τα χιλιάδες ευρώ τόπο ή έγινε κάτι για να γίνει; Αν έγινε κάτι άχρηστο, υπάρχουν ευθύνες; Ποιος παρέλαβε, ποιος πλήρωσε κάτι το οποίο δε δουλεύει και δε χρησιμοποιεί κανείς;
Υπάρχει αντικειμενικός τρόπος να εξετάσει τα παραπάνω ο Δήμος, η αντιπολίτευση (ποια αντιπολίτευση), οι φορείς, τα ΜΜΕ, οι Δημότες. Όμως δεν είναι διαθέσιμα σε καμία ...ψηφιακή υπηρεσία στατιστικά στοιχεία λειτουργίας: Αριθμός χρηστών, επισκεπτών, πλήθος αιτημάτων / παραπόνων ανά μήνα. Δεν υπάρχουν δημοσιευμένα σχόλια, εντυπώσεις, παρατηρήσεις χρηστών. Δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας των χρηστών με τις ...ψηφιακές υπηρεσίες (με εξαίρεση το ioannina-art όπου μπορείς να μιλήσεις με τον ανάδοχο του έργου!!).
Δεν υπάρχει λόγος (ή υπάρχει;) να αποκρύπτονται. Πρέπει να είναι διαθέσιμα και κάποιος πρέπει να τα ζητήσει σήμερα. Ειδικά το πρόγραμμα ΕΝΝΟΙΑ, τρέχει ήδη από το 2008, ενώ το πρόγραμμα "πάρτε τηλέφωνο τον Τσάγκα" τρέχει από το 2009.
Τι να πρωτογράψει κανείς από τις ανεπανάληπτες εμπειρίες του, στην προσπάθεια να γίνει χρήστης των ...ψηφιακών έργων. Βρίσκονται όλα συγκεντρωμένα, αναρτημένα στην αριστερή στήλη, της αισθητικά αλλά και λειτουργικά άθλιας σελίδας του Δήμου Ιωαννιτών.
Θα ασχοληθούμε ξεχωριστά με το καθένα. Εν τω μεταξύ, δοκιμάστε κι εσείς την τύχη σας.
Σας προτείνουμε για μεγαλύτερη επιτυχία, να δοκιμάσετε σε ένα από τα δεκάδες ασύρματα δίκτυα των καφετεριών της πόλης μας. Γιατί, κυρία Ασημακοπούλου μας, τσάμπα ίντερνετ μας προσφέρουν οι ιδιώτες εδώ και καιρό. Άλλα περιμέναμε από εσάς τόσα χρόνια. Πάντως εμείς, στο δίκτυο του Δήμου στην κεντρική ταράτσα, δεν καταφέραμε να συνδεθούμε. Μόνο έξω από το Πνευματικό Κέντρο καταφέραμε. Και πουθενά δε βρήκαμε μία ενημερωτική πινακίδα να μας ενημερώνει για το ασύρματο δίκτυο και να μας δίνει ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για βοήθεια ή παρατηρήσεις.
Αγαπημένο μας ...ψηφιακό έργο είναι αδιαμφισβήτητα ο XENAGOS!
Αλλά περισσότερα προσεχώς.
2 σχόλια:
Αγαπητέ u, υποθέτω ότι σίγουρα μέρα
συνδέθηκες με το δίκτυο του Δήμου στο Πνευματικό Κέντρο, γιατί απ' ότι ξέρω το βράδυ βγάζουν τη μπρίζα οι ιδιοκτήτες του κέντρου Λιθαρίτσια και δεν υπάρχει σύνδεση!
e-Ξεφτίλα
e-Xeftila!
Ναι, ένα ακόμη ...ψηφιακό έργο, δεν το είχα υπόψιν μου. Σε ευχαριστώ αγαπητή μου.
Δημοσίευση σχολίου